سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Tuesday, 7 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بازدید سردار حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران از دانشگاه بین المللی چابهار
47

بازدید سردار حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران و هیئت همراه از دانشگاه بین المللی چابهار و استارتاپ های فعال در مرکز رشد و نوآوری مکران وپردیس پارک علم و فناوری مکران. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ جمعی از مسئولان کشوری و استانی از […]

پ
پ

بازدید سردار حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران و هیئت همراه از دانشگاه بین المللی چابهار و استارتاپ های فعال در مرکز رشد و نوآوری مکران وپردیس پارک علم و فناوری مکران.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار، مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ جمعی از مسئولان کشوری و استانی از دانشگاه بین المللی چابهار که با حضور سردار حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران، مهندس امیر مقدم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار و سه تن از معاونین استانداری سیستان و بلوچستان آقایان جواد سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار ، علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی،داوود شهرکی معاون هماهنگی و امور اقتصادی از شرکت های دانش بنیان،صنایع خلاق و استارتاپ های مستقر در مرکز رشد و نوآوری مکران و نیز پردیس پارک علم و فناوری مکران انجام شد.

سردار حسین دهقان در سخنرانی که به منظور مراسم افتتاحیه فضای کار اشتراکی mak hub دانشگاه بین المللی چابهار صورت پذیرفت فرمودند برای تربیت نیروی بومی مستعد و توانمند باید از ظرفیت های دانشگاه بین المللی چابهار به عنوان تنها دانشگاه مناطق آزاد ایران بهره برد برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی برای آماده سازی افراد جهت ورود به بازار کار امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه نمود. تیم ها و هسته های خلاق نیاز منطقه را بررسی و شناسایی کنند و به ما اطلاع رسانی کنند ، تا ما اقدام کنیم. برنامه ریزی برای توسعه کار شما نیرو های متخصص است ، ما کمکتان میکنیم، وظیفه ماست که پشتیبان و یاور شما باشیم، تا سواحل مکران هر چه سریع تر رشد کنند. مرکز رشد و نوآوری دانشگاه موتور محرک توسعه اشتغال و کارآفرینی در منطقه ازاد چابهار می‌باشد.

دانشگاه بین المللی چابهار در مسیر دانشگاه نسل چهارم

روابط عمومی و بین الملل دانشگاه بین المللی چابهار

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:
https://t.me/iuc_ac_ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.