چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
افزایش ۳ برابری ظرفیت ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل |
31

[ad_1] رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۳ برابری ظرفیت ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل در کشور خبر داد. – هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه ما باز هم فقر خوابگاه های متاهلی داریم، این فقر […]

پ
پ

[ad_1]

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۳ برابری ظرفیت ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل در کشور خبر داد.

– هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه ما باز هم فقر خوابگاه های متاهلی داریم، این فقر مربوط به امروز و دیروز نبوده است، یک نوع نگاه معتقد بوده که اصلا نیازی نیست دانشگاه ها وارد مباحث مرتبط با خوابگاه های متاهلی شوند.

* دانشجویان به طور متوسط حدود ۷ تا ۸ سال در دانشگاه حضور دارند وی افزود: این نوع نگاه که در گذشته بوده معتقد است که دانشجو ماندگار نیست و حضورش ناپایدار است.

در حالی که واقعیت اینطور نیست، دانشجویان به طور متوسط حدود ۷ تا ۸ سال در دانشگاه های کشور حضور دارند، دلیل اصلی آن هم این است که تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های ایران گسترش پیدا کرده است.

داداش پور گفت: بنابراین ما موظف و مجبوریم به سمت پاسخگویی به نیاز دانشجویان حرکت کنیم.

حدود ۸۷ هزار اعلام نیاز خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور داریم اما منابع مالی لازم در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه از سال گذشته در دولت و همچنین در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به علاوه قانون جوانی جمعیت، اراده ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل شکل گرفته است تا ب

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.