جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
۳۳ درصد مقالات علمی ایرانیان محصول کار مشترک بین المللی است 
16

[ad_1] ۳۳ درصد یعنی یک سوم مقالاتی که ایرانیان می نویسند مشترک با کشورهای  خارجی است و توانسته ایم با این کار دیپلماسی علمی را حفظ کنیم. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم با تبریک پیشاپیش سال نو گفت: برخی […]

پ
پ

[ad_1]

۳۳ درصد یعنی یک سوم مقالاتی که ایرانیان می نویسند مشترک با کشورهای  خارجی است و توانسته ایم با این کار دیپلماسی علمی را حفظ کنیم.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم با تبریک پیشاپیش سال نو گفت: برخی مدیران به علت وجود رسانه ها و ترس از آنها تصمیمات خود را به سمت بهتر شون سوق می دهند و تنظیم گر و هدایت به مسیر درست می شوند که این موضوع بسیار مثبت و برکت است.

  وی افزود: ورود رسانه در برخی موارد باعث شده که مسئولان در برنامه های بعدی ماموریت های خود را به درستی انجام دهند.

  شمسی پور تصریح کرد: وزارت علوم با برنامه ای که وزیر علوم از همان ابتدا به مجلس ارائه دادند اولویت های خود را احصا و ماموریت خود را انجام داد.

در برخی موارد پیشرفت های خوبی و در برخی موارد ثبات داشته ایم، اما در بعضی موارد کاهش های کمی را شاهد بوده ایم اما به صورت قطعی در هیچ موضوعی سقوط نکرده ایم.

  سخنگوی وزارت علوم ادامه داد: از جهت کمیت تولید علم طی یک سال گذشته مقالات ایرانی ۵ درصد رشد داشته ایم و در جایگاه علمی ۱۵ و ۱۶ جهان همواره ثابت مانده ایم و دلیل ثبات هم این است که رقابت کار علمی میان رتبه های تک رقمی به شدت سخت است.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.