پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
اولین بارهای نظام آموزش عالی کشور در سال گذشته | نظام آموزش
24

[ad_1] دوشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵۲۰۲۳-۰۳-۲۷سياسي نظام آموزش عالی در سالی که گذشت چندین طرح و ایده جدید را برای اولین بار پایه گذاری کرد که برخی از آنها واکنشهای زیادی نیز به همراه داشت. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از رویکردهای مهم نظام […]

پ
پ

[ad_1]



دوشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵۲۰۲۳-۰۳-۲۷سياسي


نظام آموزش عالی در سالی که گذشت چندین طرح و ایده جدید را برای اولین بار پایه گذاری کرد که برخی از آنها واکنشهای زیادی نیز به همراه داشت.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از رویکردهای مهم نظام آموزش عالی کشور طی یکسال گذشته با وجود فراز و فرودهای به نسبت فراوانی که با آن روبرو بود، بسترسازی برای اقدامات خلاقانه و رویکردهای مبتکرانه بود به طوریکه برخی از این اقدامات برای اولین بار در سال گذشته در نظام آموزش عالی کشور طراحی و برنامه ریزی شد.

در این گزارش به مروربرخی از رویدادها می پردازیم: طرح منش استادی (مهارت های ناب استادی) طرح آموزشِ منش استادی و مهارت های شاگرد پروری در دانشگاه ها برای اعضای هیات علمی تازه استخدام شده یکی از طرح هایی بود که سال گذشته توسط محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری طراحی شد، وزیر علوم از ابتدای فعالیت در وزارت علوم به امر تدریس به عنوان امری که نیازمند دانش و تخصص و هنر برقراری ارتباط با دانشجویان بود، اصرار داشت، برهمین اساس معاونت فرهنگی وزارت علوم طرح منش استادی را با همکاری معاونت آموزشی و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تدوین کرد تا برای اعضای هیئت علمی تازه جذب شده، اجرا شود.


برچسب ها: نظام آموزش عالیآموزش عالیآموزشوزیر علوم تحقیقات و فناوریعالیگذشتهگذشت


آخرین اخبار سرویس:



اولین بارهای نظام آموزش عالی کشور در سال گذشته

اولین بارهای نظام آموزش عالی کشور در سال گذشته




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.