جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
انتقاد تند رییس کمیسیون آموزش از مقصر اصلی ماجرای حقوق اسفند فرهنگیان و نحوه رتبه بندی معلمان
38

[ad_1] جمعه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷۲۰۲۳-۰۴-۰۷سياسي علیرضا منادی در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان گفت: مجلس یازدهم دانش بنیان ترین مجلس تاریخ مجالس کشور است و این افتخار بزرگی برای ما است.   وی تاسیس سازمان […]

پ
پ

[ad_1]



جمعه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷۲۰۲۳-۰۴-۰۷سياسي


علیرضا منادی در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان گفت: مجلس یازدهم دانش بنیان ترین مجلس تاریخ مجالس کشور است و این افتخار بزرگی برای ما است.

  وی تاسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت، رتبه بندی فرهنگیان، همسان سازی حقوق وزارت علوم و قانون جهش تولید دانش بنیان را به عنوان نمونه هایی از اقدامات مجلس در توجه به حوزه آموزش دانست و گفت: بعد از ۱۰۰ سال از آموزش و پرورش جدید، مجلس یازدهم قانون رتبه بندی را تصویب کرد و دولت و وزارت آموزش و پرورش با اراده قوی برای اجرای آن پای کار آمد اما در اجرا ایراداتی داشت.

منادی توضیح داد: از آغاز مجلس یازدهم رویکرد سازمان برنامه و بودجه به دستگاه تعلیم و تربیت مطلوب نبود؛ در خصوص همسان سازی حقوق اساتید وزارت علوم مصوباتی داشتیم، دولت قبلی ۳۰ درصد را پرداخت کرد اما در این دولت یک عده از دوستان کج سلیقه این ۳۰ درصد را گرفتند و به درستی عمل نکردند؛ رؤسای دانشگاه ها را به گروگان گرفتند که احکام را اصلاح کنید تا بودجه شما را پرداخت کنیم و این امر باعث شد که بخشی از اساتید از کشور خارج شوند.

  وی اضافه کرد: در مورد شرکت های دانش بنیان نیز مجلس استخدام ۳۶ هزار و ۱۰۰ معلم دوره دیده در دانشگاه فرهنگیان را تصویب کرد اما سازمان برنامه و ب


برچسب ها: مجلس یازدهمهمسان سازی حقوقرتبه بندیکمیسیون آموزشآموزشتعلیم و تربیتفرهنگیان


آخرین اخبار سرویس:



انتقاد تند رییس کمیسیون آموزش از مقصر اصلی ماجرای حقوق اسفند فرهنگیان و نحوه رتبه بندی معلمان

انتقاد تند رییس کمیسیون آموزش از مقصر اصلی ماجرای حقوق اسفند فرهنگیان و نحوه رتبه بندی معلمان




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.