چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 1 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پژوهشگاه های علوم انسانی ماموریت گرا می شوند | نشست کمیسیون
42

[ad_1] نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با حضور محمد جواد هراتی قایم مقام وزیر علوم و رییس مرکز توسعه پژوهش وآموزش عالی قرآنی و رییس کمیسیون در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی […]

پ
پ

[ad_1]

نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با حضور محمد جواد هراتی قایم مقام وزیر علوم و رییس مرکز توسعه پژوهش وآموزش عالی قرآنی و رییس کمیسیون در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با حضور محمد جواد هراتی قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و رییس کمیسیون در غرفه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه برگزار شد.

هراتی در این نشست عنوان کرد: شورای توسعه سال ۸۸ با هدف تقسیم کار ملی در حوزه قرآنی شکل گرفت و از آن سال سه کمیسیون عمده دارد که وظایف اصلی مربوط به شورا را داراست.

وی ادامه داد: وزارت علوم و بهداشت متولی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی هستند.

این کمیسیون عمده سیاست گذاری در حوزه آموزش عالی قرآن و پژوهش را در بردارد.

تربیت نیروهای متخصص در حوزه قرآن و تبلیغ و ترویج با سیاستهای مختلف از جمله برنامه های این کمیسیون است.

تربیت معلم از شیوه های مختلفی بیان می شود.

رییس مرکز توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی افزود: از سال نود کمیسیون آموزش عالی آغاز شد تا اینکه سال ۹۸ براساس فعالیت ها و اقدامات سند راهبرد پژوهش و آموزش مصوب در شورای توسعه را انجام دهد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.