چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند
25

[ad_1] دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند. – ایسنا/لرستان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند. محمدعلی زلفی گل در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، اظهار کرد: برای تحقق دیپلماسی علمی که یکی از اولویت های کاری […]

پ
پ

[ad_1]

دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند.

– ایسنا/لرستان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند.

محمدعلی زلفی گل در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، اظهار کرد: برای تحقق دیپلماسی علمی که یکی از اولویت های کاری وزارت علوم است برای مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری چندین کار را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: یکی از این کارها این است که مجلات علمی دانشگاه ها تحت نمایه های علمی دربیایند و در نهایت زمین بازی ایجاد کنیم تا محققان دیگر کشورها در مجلات علمی کشور یافته ها و داده های پژوهشی خود را منتشر کنند.

اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور در شیراز وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه راه دیگر این است که زمینه رفت و آمد بین دانشمندان داخل را به خارج کشور و برعکس تسهیل کنیم، افزود: برای تحقق این امر آیین نامه های تعاملات علمی ملی و بین المللی را تدوین و در دستور کار قرار دادیم تا در اجلاس روسای دانشگاه ها که ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شیراز برگزار خواهد شد آن را مطرح خواهیم کرد.

زلفی گل بیان کرد: برای همه دانشگاه ها در این اجلاس مصوب خواهیم کرد که اساتید دانشگاه ها خارج از تقویم آموزشی (تابستان و تعطیلات عید) هر عضوی از دانشگاه خواست داخل کشور کلاس یا

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.