چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 1 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ساختمان پردیس دانشکده فنی خوی تکمیل می شود | با تخصیص اعتبارات
23

[ad_1] با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل ساختمان پردیس دانشکده فنی خوی پیگیری می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشکده فنی خوی اظهار کرد: مشکلات و مسائل ساختمان دانشکده فنی خوی و همچنین مشکلات صنفی دانشجویان […]

پ
پ

[ad_1]

با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل ساختمان پردیس دانشکده فنی خوی پیگیری می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشکده فنی خوی اظهار کرد: مشکلات و مسائل ساختمان دانشکده فنی خوی و همچنین مشکلات صنفی دانشجویان این دانشکده در وزارت علوم بررسی و تا مهر ماه به حداقل خواهد رسید.

وی از پیگیری تکمیل ساختمان پردیس دانشکده فنی خوی هم خبر داد و افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان برای حمایت از این طرح ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: با استاندار صحبت می شود تا در تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور تکمیل این طرح در اولویت قرار بگیرد و ما هم در سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهیم کرد تا تخصیص های لازم صورت بگیرد و این طرح در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی نیز در این نشست با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی شهرستان خوی بر ضرورت توسعه عدالت علمی تاکید کرد.

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست بر ضرورت توجه ویژه به شهرستان در آمایش سرزمینی حوزه علوم و تحقیقات تصریح کرد: افزایش رشته های فنی و پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه های خوی باید در اولویت قرار گیرد ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان خوی هم در ای

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.