جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
روسای دانشگاه ها برای رفاه کارکنان اقدامات سریع و موثری انجام دهند
16

[ad_1] معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روسای دانشگاه ها خواست برای رفاه کارکنان اقدامات سریع و موثری انجام دهند. – گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،همزمان با سفر رییس جمهور به […]

پ
پ

[ad_1]

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روسای دانشگاه ها خواست برای رفاه کارکنان اقدامات سریع و موثری انجام دهند.

– گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،همزمان با سفر رییس جمهور به استان خوزستان، در جلسه ی شورای آموزش عالی این استان حضور پیدا کرده است، ابراز امیدواری کرد: دومین سفر هیأت دولت به استان خوزستان گره گشای بسیاری از مشکلات این استان به ویژه در حوزه آموزش عالی باشد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف گفت: سال قبل در حوزه ی آموزش عالی حمایت های خوبی از دانشگاه های کشور انجام و تلاش شد.

بدهی های دانشگاه ها به طور کامل پرداخت شود و تا حدود زیادی نیز این مهم محقق شد.

وی، ادامه داد: همچنین مقرر شده است در سال ۱۴۰۲ به اعضای هیئت علمی جوان که در پنج سال گذشته جذب شده اند ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان پژوهانه اختصاص داده شود؛ همچنین به دانشمندان یک درصد در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان و به دانشمندان دو درصد نیز ۵۰ میلیون تومان پژوهانه اختصاص داده می شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سفر هیأت دولت به استان خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شد

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.