سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Tuesday, 7 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
حمایت از پایان نامه ها و رساله های دارای ایده فناورانه نیازمحور
18

[ad_1] سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰۲۰۲۳-۰۵-۱۶دانش سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: حمایت از پایان نامه ها و رساله های دارای ایده های فناورانه و بازارگرا از اهداف اصلی طرح ملی گرنت فناوری است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت […]

پ
پ

[ad_1]



سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰۲۰۲۳-۰۵-۱۶دانش


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: حمایت از پایان نامه ها و رساله های دارای ایده های فناورانه و بازارگرا از اهداف اصلی طرح ملی گرنت فناوری است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، امید رضایی فر اظهار داشت: بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، ارتقای ظرفیت توسعه فناوری و زمینه سازی حرکت دانشگاه های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و تغییر رویکرد دانشگاه ها از انجام فعالیت های پژوهشی محض به پژوهش های کاربردی، توسعه و تجاری سازی فناوری از اهداف دیگر طرح ملی گرنت فناوری محسوب می شود.

وی جهت گیـری و هدایـت بخشـی از پایان نامه هـا و رسـاله ها بـه سـمت نیازهـای صنعـت و بـازار، هدایـت دانشـگاهها بـه سـمت دانشـگاههای نسـل سـوم یـا دانشـگاه کارآفرین، کمــک بــه تقویــت کمــی و کیفــی ورودی هــای پارکهــای علــم و فنــاوری و مرا کــز فنــاوری، ارتقــاء ســطح همــکاری پارک هــای علــم و فنــاوری بــا دانشــگاه ها و مرا کـز پژوهشـی را از دیگر اهداف این طرح دانست.

رضایی فر جامعه هدف این برنامه را اعضای هیأت علمی و پژوهشگران فعال در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی بیان کرد و در مورد عملکرد این طرح گفت: تاکنون پنج فراخوان با همکاری ۳۹ پارک علم و فناوری (۳۱ پارک استانی و ۸ پارک دانشگاهی) و تحت پوشش قر


برچسب ها: فناوریپایان نامهکارآفریندانشگاهگرنت فناوریوزارت علومدانشگاه ها


آخرین اخبار سرویس:



حمایت از پایان نامه ها و رساله های دارای ایده فناورانه نیازمحور

حمایت از پایان نامه ها و رساله های دارای ایده فناورانه نیازمحور




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.