پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
سومین اجلاس کاسپین و راه های توسعه پایدار در روسیه برگزار می شود
33

[ad_1] سومین اجلاس کاسپین و راه های توسعه پایدار هفته آینده در دانشگاه ملی آستراخان روسیه برگزار می شود. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارا باشگاه خبرنگاران توانا، سومین اجلاس کاسپین و راه های توسعه پایدار ۲۰۲۳ دوشنبه هفته آینده با حمایت وزارت امور خارجه روسیه و وزارت علوم این کشور در […]

پ
پ

[ad_1]

سومین اجلاس کاسپین و راه های توسعه پایدار هفته آینده در دانشگاه ملی آستراخان روسیه برگزار می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارا باشگاه خبرنگاران توانا، سومین اجلاس کاسپین و راه های توسعه پایدار ۲۰۲۳ دوشنبه هفته آینده با حمایت وزارت امور خارجه روسیه و وزارت علوم این کشور در دانشگاه ملی آستراخان برگزار خواهد شد.

روح الله مدبر که آشنا به زبان روسی است و برای این اجلاس دعوت شده است در این باره به خبرنگار توانا، گفت: این یک همایش تخصصی با حضور صاحب نظران از کشور روسیه و کشورهای همجوار دریای کاسپین است که با یکدیگر همکاری ثابت دارند.

این همایش در یک شبکه نخبگانی برگزار می شود.

وی افزود: این همایش یک برنامه تعاملی چند جانبه است که زمینه ساز گسترش گفت وگوها میان دولت ها، شرکت های تجاری، دانشگاه ها و از همه مهم تر رسانه ها است.

این اجلاس با حمایت رییس جمهوری فدراسیون روسیه آقای پوتین در استان آستراخان به عنوان یکی از مراکز همگرایی فرهنگی بین کشورهای دریای کاسپین، برگزار می شود.

مدبر عنوان کرد: یک نمونه آن دانشگاه ملی آستراخان است که این دانشگاه به صورت دانشگاه تخصصی کرسی های ویژه برای همگرایی و همکاری با کشورهای ساحلی دریای کاسپین را راه اندازی کرده است.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.