جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بیانیه مشترک سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید سلیمانی چابهار در محکومیت اقدام  اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور
31

متن این بیانیه بشرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. امام خمینی(ره) ایران اسلامی به خود می بالد که پیر و جوان، […]

پ
پ

متن این بیانیه بشرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ
بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. امام خمینی(ره)

ایران اسلامی به خود می بالد که پیر و جوان، مرد و زن با فرهنگ ها، قومیت ها و تحصیلات مختلف فقط و فقط در راستای یک هدف مقدس که عمل به فرمایشات ولی و رهبر در سایه قرآن کریم است در کنار هم جمع شده اند و همواره آبادی، آزادی، استقلال و خودباوری را به ارمغان آورده اند.
امروز ترس دشمن از بسیج دانشجویی این نهاد مقدس کاملا مشهود است چرا که در جبهه علم و فناوری جوانان بسیجی دور هم گرد آمده اند تا با جهاد علمی، جهاد سازندگی، مطالبه گری سیاسی، رشد فرهنگی و معنوی و جنبش نرم افزاری برای ایران اسلامی عزت، استقلال و آزادی را رقم بزنند. بر این اساس است که اتحادیه اروپا با تحریم بسیج دانشجویی رعب و وحشت خود را این چنین به تصویر کشیده است.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بسیج یکی از مهم ترین، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهایی است که در رشد و شکوفایی ایران عزیزتوسط امام راحل بوجود آمده است و در همه عرصه ها نقش آفرین و الگویی برای آزادگان دنیا بدل شده است، تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا ، تحریمی از نوع استیصال و درماندگی جهان غرب است؛ تحریمی که در عین مضحک بودن، سند اقتدار و افتخار برای بسیج دانشجویی و ایران اسلامی بوده و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

در همین راستا، دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی و سعید جهانتیغ سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید سلیمانی چابهار همگام با دانشگاه‌های سراسر کشور و ملت شریف ایران اسلامی، ضمن محکومیت اقدام بدخواهانه اتحادیه‌ی اروپا و مدعیان دروغین اخلاق و دیپلماسی، اعلام می‌دارند که حراست از منافع ملی وظیفه‌ی یکایک شیرمردان این مرز و بوم است؛ همان مرز و بومی که بزرگ مردانی چون قاسم سلیمانی‌ها را تقدیم کرده است و‌ در مقابل تمام تهدیدات دشمنان ثابت قدم بوده اند.

با احترام
عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار
سعید جهانتیغ سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چابهار
خرداد ماه ۱۴۰۲

 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.