لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۷:۱۵

بازدید و نشست امید آفرینی دکتر حمیرا ریگی از دانشگاه بین‌المللی چابهار: دانشگاه بین‌المللی پیشران لوکوموتیو توسعه

دکتر حمیرا ریگی

On the way to the fourth generation university

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: خانم دکتر حمیرا ریگی، مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، در بازدید خود از دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار، نقش حیاتی دانشگاه‌ها در توسعه منطقه‌ای و ملی را مورد تاکید قرار داد. این نشست با رویکرد امیدآفرینی و تمرکز بر توسعه پایدار برگزار شد.

دکتر حمیرا ریگی

دکتر ریگی در این بازدید، ضمن تقدیر از عملکرد و مدیریت موثر دکتر بادپا، سرپرست دانشگاه، به پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیر این دانشگاه اشاره کرد. وی دانشگاه بین‌المللی چابهار را یکی از معدود دانشگاه‌هایی دانست که در جذب دانشجویان بین‌المللی با محدودیت‌های کمتری مواجه است و همین امر را عاملی مهم برای توسعه منطقه‌ای برشمرد.

ایشان بیان کرد که دانشگاه‌ها به عنوان پیشران‌های اصلی توسعه، نقش لوکوموتیو پیشرفت را ایفا می‌کنند و دانشگاه بین‌المللی چابهار با بهره‌گیری از موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی اقیانوس، می‌تواند به مرکز تبادل دانش و نوآوری تبدیل شود.

دکتر ریگی همچنین بر لزوم همکاری‌های نزدیک‌تر میان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و دانشگاه بین‌المللی چابهار تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها فرصت‌های جدیدی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ایجاد کند. وی از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه و تلاش‌های دکتر بادپا در بهبود زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی قدردانی کرد و اظهار داشت که این اقدامات، انگیزه بیشتری به دانشجویان و کارکنان خواهد بخشید.

در پایان، دکتر ریگی و تیم همراه با دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به گفتگو پرداخته و از نزدیک با دغدغه‌ها و نیازهای آنان آشنا شدند. وی تاکید کرد که منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار همواره آماده است تا با حمایت‌های لازم، به رشد و توسعه بیشتر دانشگاه بین‌المللی چابهار کمک کند و به اهداف بلندمدت توسعه‌ای دست یابد.

 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار