لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۸:۲۵

تحقق وعده ای دیگر در دانشگاه غیر دولتی بین المللی چابهار :آغاز دوره های مهارتی کوتاه مدت پیراپزشکی با همکاری انجمن پرستاری ایران

On the way to the fourth generation university

🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: دانشگاه غیرانتفاعی بین‌المللی چابهار با همکاری انجمن پرستاری ایران، گامی مهم در جهت ارتقای مهارت‌های پزشکی و بهداشتی در منطقه سواحل مکران برداشته است. در نشستی که با حضور دکتر عبدالغفور بادپا و دکتر وزیری رئیس انجمن پرستاری ایران برگزار شد، دو طرف تفاهم‌نامه‌ای را برای برگزاری دوره‌های آموزشی شامل کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، امدادگر اورژانس، کمک پرستاری، سالمندیاری، نسخه‌خوانی داروخانه و دستیار دندان‌پزشک امضا کردند.
این دوره‌ها به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای افراد طراحی شده و در پایان هر دوره به فراگیران گواهی‌نامه اعطا خواهد شد. هدف از این همکاری، تربیت نیروی انسانی ماهر و آماده به کار در حوزه‌های مختلف پزشکی و بهداشتی است که می‌توانند در جامعه به طور مؤثر خدمت کنند.
دکتر عبدالغفور بادپا، سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار، در این باره اظهار داشت: «برگزاری این دوره‌های آموزشی و مهارتی، گامی اساسی در جهت تقویت توانمندی‌های حرفه‌ای دانشجویان و علاقه‌مندان در منطقه مکران است. همکاری با انجمن پرستاری ایران نشان‌دهنده تعهد ما به ارتقای سطح آموزش و توانمندی‌های عملی افراد در سواحل چابهار است.»
روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار نیز با تأکید بر اهمیت این تفاهم‌نامه، اعلام کرد که این اقدام نه تنها به بهبود سطح آموزش و مهارت‌های پزشکی در منطقه کمک خواهد کرد، بلکه نقشی کلیدی در توسعه پایدار و ارتقای کیفیت زندگی در سواحل مکران ایفا خواهد کرد. این همکاری نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای جامعه پزشکی و بهداشتی این منطقه خواهد بود.
🌐روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار