جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 3 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
24

دوره‌‌های فشرده  آموزش زبان شامل ۸ ترم است .کلاس‌های  این دوره  بصورت گروهی برگزار می‌شود ومنبع اصلی تدریس در این دوره کتاب‌های Top Notch  است. این دوره‌ها برای رده سنی ۱۵ سال به بالا  طراحی شده است که به خودی خود سبب افزایش سطح کیفی آموزش مناسب و همسو با رده سنی مخاطبین می‌شود. این […]

پ
پ

دوره‌‌های فشرده  آموزش زبان شامل ۸ ترم است .کلاس‌های  این دوره  بصورت گروهی برگزار می‌شود ومنبع اصلی تدریس در این دوره کتاب‌های Top Notch  است. این دوره‌ها برای رده سنی ۱۵ سال به بالا  طراحی شده است که به خودی خود سبب افزایش سطح کیفی آموزش مناسب و همسو با رده سنی مخاطبین می‌شود.

این دوره برای افرادی که تمایل دارند در زمان کمتر و هزینه به صرفه تر به سطح بالایی از دانش زبان انگلیسی برسند ، پیشنهاد می شود.

آکادمی تلتا  برای این دوره‌ها از مدرسین مجرب و آموزش دیده برای تدریس زبان انگلیسی دعوت کرده است تا نیازهای سنی و روحی زبان‌آموزان به بهترین نحو در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی برآورده شود.

درباره‌ی کتب این دوره باید گفت که مجموعه  Top Notch یکی از بروزترین منابع آموزش زبان انگلیسی  است. سیستم آوایی و لهجه این کتب امریکایی بوده که کاملا مطابق با نیازهای یادگیری زبان آموزان در این دوره  طراحی شده است. علاوه بر کتاب‌های درسنامه و تمرین، این مجموعه دارای منابع دیجیتال نیز بوده  که بر روی ارتباطات کلامی معنادار و یادگیری زبان بر اساس مفاهیم زندگی روزمره تمرکز دارند. همراه با این مجموعه یک نرم افزار Active Teach ارائه شده است تا زبان آموز با تمرینات فعال‌کننده شخصی در راستای اهداف یادگیری ضمنی زبان نیز قرار بگیرد.

در سطح پیشرفته، منبع آموزشی اصلی کتاب‌های Summit است. این کتابها ‌بر مکالمه و توانایی‌های گفتاری تمرکز ویژه‌ای دارند و بر اساس سیستم آوایی و تلفظی امریکن طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های دوره:

  • رده سنی : ۱۵ سال تا ۱۸
  • نوع برگزاری دوره: گروهی
  • طول دوره: ۴ماه
  • منبع آموزشی اصلی: مجموعه کتاب Top Notch
  • محوریت دوره: یادگیری زمان‌ها، آشنایی با کارکرد افعال وجهی، اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش، آشنایی با کاربرد صفات تفضیلی و برتر، آشنایی با ساختارهای معلوم و مجهول و استفاده از نقل قول‌ها، تقویت مهارت خواندن با مطالعه متون متنوع با موضوعات جذاب، آشنا کردن گوش زبان‌آموز با انواع منابع صوتی برنامه‌های رادیویی و سخنرانی‌ها، تقویت مهارت نوشتاری با انشانویسی، مقاله نویسی و داستان نویسی، تقویت مهارت گفتاری با استفاده از برقراری دیالوگ با همکلاسی‌ها، نقش‌آفرینی و مصاحبه کردن.

مدرس: خانم توتازهی
سطح دوره : متوسط
طول دوره : ۴ ماه
نوع دوره : فشرده
روزهای برگزاری دوره : یکشنبه _سه شنبه _ پنچ شنبه
تاریخ شروع دوره : :۹۹/۰۵/۲۰
وضعیت : در حال برگزاری
ظرفیت دوره : ۱۵ نفر

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.