چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 1 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
20

مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) رویکردی نسبتاً جدید به طراحی، ساخت و مدیریت دوره عمر پروژه‌ است که تحولی شگرف در ساماندهی، اجرا و نگهداشت پروژه‌ها ایجاد کرده است. BIM برنامه ای است که به طور معمول برای مقاصد متعدد طراحی، داده تولید می کند. این سطح از نرم افزارها، برخلاف ابزارها، قواعد پارامتریک و سایر […]

پ
پ

مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) رویکردی نسبتاً جدید به طراحی، ساخت و مدیریت دوره عمر پروژه‌ است که تحولی شگرف در ساماندهی، اجرا و نگهداشت پروژه‌ها ایجاد کرده است. BIM برنامه ای است که به طور معمول برای مقاصد متعدد طراحی، داده تولید می کند. این سطح از نرم افزارها، برخلاف ابزارها، قواعد پارامتریک و سایر قواعد مورد نیاز برای حفظ صحت مدل را در خود ذخیره کرده اند. غالب بسترهای نرم افزاری، قابلیت های ابزارها، نظیر تولید نقشه و شناسایی تعارضات فیزیکی را نیز درون خود دارند.

سازمان منطقه آزاد چابهار در نظر دارد به صورت حضوری کارگاه آموزشی معرفی مفاهیم پیاده سازی BIM را با همکاری دانشگاه علم و صنعت برای جامعه مهندسان منطقه آزاد چابهار برگزار نماید. از دانشجویان علاقه مند رشته های مهندسی معماری و عمران دانشگاه بین المللی چابهار در گرایش های مختلف دعوت به عمل می آید، به صورت رایگان، در این کارگاه آموزشی شرکت نمایند.

سخنران: مهندس صالح دشتی
زمان: شنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۳ تا ۱۵
مکان:ساختمان آموزش، دانشگاه بین المللی چابهار

:::شرکت در دوره:::

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می توانید با شماره های ۰۹۳۹۵۸۱۳۳۶۱ و ۰۵۴۳۴۲۸۸۰۰۶ با ما در تماس باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.