لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۲۹

ابلاغیه برگزاری اردوی راهیان نور به دانشگاه ها ارسال شد

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: رویداد اربعین، برترین برنامه دانشگاهی خواهد بود و این مهم به همراه اردوی راهیان نور باید اولویت همه دانشگاه ها باشد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی علم الهدی با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجویی پایتخت گفت: کنگره شهدای پایتخت با مشارکت همه دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز داریم روح ایثار و شهادت در دانشگاه ها تکثیر شود، افزود: هر کدام از شهدا به مانند ستاره هایی هستند که راه عزت و رستگاری را به ما نشان می دهند.

کلانتری با اشاره به رونمایی از مقالات و پایان نامه های برتر در حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: برنامه های دانشگاه ها برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای دانشجو تدوین، تا امکان حمایت از طرف وزارت علوم فراهم شود.

وی با بیان اینکه همه باید در شناخت و معرفی همه شهدای عزیز تلاش کنیم، تصریح کرد: علاوه بر شهدای شاخص در دانشگاه ها، باید همه شهدای گرانقدر دانشجویی به خوبی معرفی شوند.

نامگذاری فضای دانشگاهی، از شهدای هر دانشگاه معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: شهدای دانشگاه ها حتما باید احصاء شوند و در نام گذ

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار