شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای فرصت های مطالعاتی اساتید
28

[ad_1] وزارت علوم آمادگی دارد از ظرفیت واحد های جهاد دانشگاهی برای فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان استفاده کند. – وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم آمادگی دارد از ظرفیت واحد های جهاد دانشگاهی برای فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان استفاده کند. به گزارش سایت قطره و […]

پ
پ

[ad_1]

وزارت علوم آمادگی دارد از ظرفیت واحد های جهاد دانشگاهی برای فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان استفاده کند.

– وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم آمادگی دارد از ظرفیت واحد های جهاد دانشگاهی برای فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر محمدعلی زلفی گل در دیدار دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و معاونان و مدیران این نهاد آموزشی و پژوهشی گفت: جهاد دانشگاهی باید به معنا و مفهوم پیشین خود برگردد و ما در این مسیر از جهاد حمایت می کنیم.

زلفی گل با اشاره به اردوهای فن و فرهنگ که در جهاد دانشگاهی اجرا می شود؛ گفت در مجموعه وزارت علوم این اردوها را به عنوان اردو های پیشرفت برگزار می کنیم و انجام همچنین برنامه هایی در جهاد دانشگاهی نشان دهنده اهمیت دادن آن نهاد به تلفیق آموزش، پژوهش و مهارت با هم است.

وزیر علوم با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی امکانات پژوهشی و فناورانه مناسبی در اختیار دارد گفت انتظار می رود مجموعه دانشگاه علم و فرهنگ و علم و هنر که زیر مجموعه جهاد دانشگاهی هستند در رشته هایی دانشجو پذیرش کنند که امکان مهارت آموزی بیشتری داشته باشد و در دانشگاههای دولتی امکان ارائه آنها کم باشد.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.