شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۰
Saturday, 15 May , 2021
«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»
جستجو
پ
پ

 

بهره گیری از تکنولوژی آموزشی عامل پیشرفت و دگرگونی در کمیت و کیفیت آموزش بوده است. تکنولوژی آموزشی، رویکردی سیستمی است که فرایند یاددهی ویادگیری را کنترل کرده و به یادگیری تک تک انسان ها توجه دارد. تکنولوژیست­های آموزشی با کسب دانش از حیطه­های گوناگون (علوم تربیتی، روانشناسی، جامعه شناسی، کاربرد رسانه ها وفناوری­ها) قادرند که با تولید محتوای روزآمد بسیاری از معضلات آموزشی را در دوره­های گوناگون حل کنند و از آنجا که معرفی هر نوع رسانه جدید باید مبتنی بر بکارگیری شیوه­های جدید آموزشی باشد و این تکنولوژیست­های آموزشی هستند که می­توانند با شناسایی ویژگیهای هر رسانه و آشنایی با مسائل گوناگون تعلیم و تربیت، روانشناسی حداکثر استفاده را از هر رسانه در آموزش ببرند. اصولا، تکنولوژیست­های آموزشی وظیفه راهنمایی طراحان آموزشی، تولید کنندگان مواد و محتوای آموزشی دوره­ها، مشاوران، مدیران مراکز کارآموزی، مدیران گروه­های آموزشی دانشکده ها، سرپرستان دوره های  کارآموزی، استادان و مربیان در سطوح آموزش عالی ودانشجویان علوم تربیتی را برعهده دارند.

شهریه ثابت و متغیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی چابهار سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

ورودی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
گروه آموزشی شهریه ثابت(ريال) شهریه متغیر(ريال) پایان نامه
    نظری آزمایشگاهی
علوم انسانی ۱۶,۶۸۰,۸۱۲ ۲,۸۹۹,۸۷۵ ۸,۳۴۰,۲۰۰ ۱۰,۴۲۵,۲۵۰