لوگو دانشگاه بین المللی چابهار
جستجو کردن
Close this search box.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۶:۱۲

سالم ترین آزمون های سراسر کشور در دو سال گذشته انجام شده است

On the way to the fourth generation university

[ad_1]

رییس مرکز حراست وزارت علوم تاکید کرد: ما رسما اعلام می کنیم که سالم ترین، پاک ترین، مقتدرترین، با صلابت ترین و مدبرانه ترین آزمون های سراسر کشور در دو سال گذشته انجام شده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر فامیل کریمی در نشست تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در محل پژوهشگاه شیمی افزود: آزمون های سراسری یک امر امنیت ملی قلمداد می شود و در مباحث امنیت ملی تاثیرپذیری و تاثیرگذاری در داخل و خارج از کشور بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه موضوع کنکور سراسری یک پروژه مهم است که رعایت حق مردم در آن اهمیت دارد، گفت: تقاضای ما این است که این امر ملی را با یک اراده عمومی و اعتماد عمومی اجرا کنیم و خدشه به آن خدشه به یک واحد خانواده محسوب می شود.

فامیل کریمی اظهار داشت: حاکمیت بر پیشبرد این پروژه با بهترین شیوه تاکید دارد و دشمن هم به دنبال این است که اراده عمومی را مختل کند و حتی با اتفاقی که نیافتده هم قصد دارد که به اعتماد عمومی خدشه وارد کند.

وی با اشاره به نقش حراست و حفاظت در حفاظت از امنیت آزمون سراسری یادآور شد: ما روندها را رصد می کنیم و پروژه کنکور سراسری را از زمان قرنطینه، طراحی سئوال، چاپ سئوال محکم و مطمئن پیش بردیم.

[ad_2]

Source link

You can subscribe to the university newsletter

Information about all educational news and announcements

Related news

Chabahar International University

On the way to the fourth generation university

دانشگاه بین المللی چابهار