لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۴:۳۰:۰۰

شاهد ارتقای کیفی مسابقات قرآن و عترت هستیم | رییس اداره فعالیت

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: امسال شاهد ارتقای کیفی مسابقات قرآن و عترت بودیم و رقابت های بسیار نزدیک و تنگاتنگی در بین دانشجویان اتفاق افتاد.

– ایسنا/لرستان رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: امسال شاهد ارتقای کیفی مسابقات قرآن و عترت بودیم و رقابت های بسیار نزدیک و تنگاتنگی در بین دانشجویان اتفاق افتاد.

احسان خامنوی خیابانی در حاشیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور در دانشگاه لرستان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در این جشنواره چهره های شاخص ملی و بین المللی قرآن همچون خانم ریحانه خلفی از دانشگاه تهران حضور دارند، اظهار کرد: در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور در دانشگاه لرستان برگزیدگان مرحله ملی مشخص خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال شاهد ارتقای کیفی مسابقات قرآن و عترت بودیم و رقابت های بسیار نزدیک و تنگاتنگی در بین دانشجویان اتفاق افتاد.

رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: ۴۰۰ نفری که در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور در دانشگاه لرستان شرکت کردند جزو نخبگان قرآنی کشور محسوب می شوند.

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار