جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
طرح جدید درباره سهمیه مدال آوران نقره و برنز المپیاد در کنکور
14

رییس باشگاه دانش پژوهان جوان از بررسی ایجاد سهمیه ثابت در کنکور برای مدال آوران نقره و برنز المپیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد. – سید رضا حسینی رییس باشگاه دانش پژوهان جوان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تغییر در سهمیه دانش آموزان المپیادی در کنکور توضیح داد: هرسال در […]

پ
پ


رییس باشگاه دانش پژوهان جوان از بررسی ایجاد سهمیه ثابت در کنکور برای مدال آوران نقره و برنز المپیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

– سید رضا حسینی رییس باشگاه دانش پژوهان جوان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تغییر در سهمیه دانش آموزان المپیادی در کنکور توضیح داد: هرسال در خصوص سهمیه مدال های نقره و برنز در وزارت علوم و وزارت بهداشت نشستی تحت عنوان شورای استعدادهای درخشان تشکیل و تصمیم گرفته می شود که میزان سهمیه مدال آوران نقره و برنز چقدر باشد.

با توجه به همکاری های وزارت علوم، به نظر می آید این مشکل برای این وزارتخانه مرتفع شده، ولی هنوز این نشست در وزارت بهداشت برگزار نشده است و امیدواریم همکارانمان در این وزارتخانه نیز همانند سال های گذشته با ما همکاری داشته باشد.

رییس باشگاه دانش پژوهان جوان بیان کرد: صحبت ها در خصوص کاهش سهمیه مدال های نقره و برنز در کنکور سراسری به ۱۰ درصد مطرح شده است، اما تصمیم گیری نهایی در مورد این عدد در حیطه کار وزارتخانه های علوم و بهداشت است.

بنیاد ملی نخبگان و سازمان سمپاد به دنبال این هستند که مصوبه ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته که هر سال تغییری در سهمیه های مدال آوران در کنکور نداشته باشیم و سهمیه تعیین شده برای هر سال ثابت بماند تا در سال های آینده دانش پژوهان همچنان د



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.