جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
39

بسیاری مدیریت را هنری می دانند که مهمترین ابزار آن استفاده از کلام شیوا و فصیح و جذاب است. این درحالی است که در هیچ دوره توانمندسازی مدیریتی بر استفاده از ظرفیت های بیان تاکید نمی شود. سخنرانی ترکیبی از بهره گیری از کلام شیوا، صدای مناسب، زبان بدن است که در ترکیب با عزت […]

پ
پ

بسیاری مدیریت را هنری می دانند که مهمترین ابزار آن استفاده از کلام شیوا و فصیح و جذاب است. این درحالی است که در هیچ دوره توانمندسازی مدیریتی بر استفاده از ظرفیت های بیان تاکید نمی شود. سخنرانی ترکیبی از بهره گیری از کلام شیوا، صدای مناسب، زبان بدن است که در ترکیب با عزت نفس می تواند بسیار ماندگار و تاثیرگذار باشد.

در این کارگاه آموزشی که با همکاری دانشگاه بین المللی چابهار و شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار می شود، برآنیم تا به مدیران سطوح مختلف آموزش دهیم که چگونه برای یک سخنرانی خوب آماده شوند و چگونه سخنرانی خود را با موفقیت و اثرگذاری به پایان برند. نیز در این کارگاه آموزشی، اصول و فنون مذاکره و نیز نکاتی برای مدیریت بهتر جلسات بیان می شود.

درباره سخنران این کارگاه آموزشی بیشتر بدانیم:

دکتر سعید حشمتی فارغ التحصیل رشته کارآفرینی از دانشگاه تهران، خود یکی از کارآفرینان موفق و جوان است. ایشان با سابقه بیش از ۱۰ سال تدریس در حوزه های مختلف مدیریت و کارآفرینی، مشاوره و پژوهش، تاکنون در بیش از ۵۰ رویداد مختلف ملی سخنرانی نموده است. تجارب ارزشمند ایشان در زمینه سخنرانی های تاثیرگذار، در قالب کارگاه های آموزشی متنوع برای جوامع هدف متنوع ارائه می شود. در دوره همه گیری کرونا، ایشان با بهره مندی از بیان شیوا و صدایی لطیف خود به تولید و انتشار پادکست های تخصصی در حوزه مدیریت پرداختند که در آنها نیز به فنون بیان اشاره نموده اند.

همکاری به صورت پروژه مشاوره ای یا پژوهشی با سازمان های زیر گوشه ای فعالیت های اجرایی ایشان است:

معاونت فرهنگی شهرداری مشهد

مرکز کارآفرینی و خلاقیت و نوآوری استانداری خراسان

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

آموزش و پرورش خراسان

سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد

مشاور کارآفرینی طرح مثلث اقتصادی استان خراسان

مشاور طرح توانمندسازی کسب و کارهای خرد و خانگی شهر مشهد

بنیانگذار و مدیرعامل اولین مرکز مشاوره کارآفرینی سازمانی شرق کشور

اگر به شرکت در کارگاه آموزشی ناگفته های سخنرانی برای مدیران علاقه مند هستید، شما را به ثبت نام در این دوره آموزشی دعوت می کنیم:

تاریخ:  ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹

زمان: ساعت ۱۳ تا ۱۵

هزینه ثبت نام:  ۲۰۰ هزار تومان

همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از دانشگاه بین المللی چابهار

نحوه ثبت نام در این وبینار:

برگزاری این کارگاه به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.

هزینه شرکت در این وبینار آموزشی، ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر شرکت کننده است. شما می توانید از کد تخفیف خود استفاده نموده و با تخفیف ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام در این دوره آموزشی بر روی گزینه “ثبت نام آنلاین” کلیک نمایید و مراحل آن را طی نمایید.

پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از ۳۰ دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین skyroom برگزار می گردد و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می توانید با شماره های ۰۹۳۹۵۸۱۳۳۶۱ و ۰۵۴۳۴۲۸۸۰۰۶ با ما در تماس باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.