[ad_1]



یکشنبه، 20 فروردین 1402 ساعت 14:502023-04-09دانش


معاون پژوهشی وزارت علوم اعلام کرد: همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی به منظور افزایش توانمندی و مهارت دانشجویان و دانش آموختگان خردادماه 1402 برگزار می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر پیمان صالحی اظهار داشت: همایش ملی مهارت افزایی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی دیگر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور همه جانبه مراکز علمی و اجرایی در این همایش می تواند زمینه ساز همکاری و بهبود و ارتقاء توانمندی های شغلی دانشجویان و اثربخشی آنها در محیط کار باشد گفت: یکی از اهداف همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور، معرفی و مستندسازی تجارب برتر در زمینه مهارت افزایی و هدایت شغلی است.

صالحی گفت: برگزاری چنین همایش هایی موجب شناسایی ظرفیت های بازار کار و اولویت بندی آنها و انطباق برنامه های درسی با نیاز بازار کار است.

صالحی در پایان اظهار داشت: ایده های نوین و برگزیده در این همایش می تواند موجب بهبود همکاری های بین مراکز علمی و اجرایی در جهت افزایش مهارتهای عمومی


برچسب ها: مهارت افزاییدانشهمایش ملیمهارتآموزش عالیهدایت شغلیدانشگاه


آخرین اخبار سرویس:



همایش ملی مهارت افزایی و هدایت شغلی در آموزش عالی برگزار می شود

همایش ملی مهارت افزایی و هدایت شغلی در آموزش عالی برگزار می شود




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link