جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پژوهش ها به صورت هدفمند در دانشگاه لرستان انجام می شود |
40

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها به صورت هدفمند در این دانشگاه انجام می شود. – ایسنا/لرستان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها به صورت هدفمند در این دانشگاه انجام می شود. مصطفی کرم پور ۲۷ فروردین ماه در نشست با خبرنگاران که در محل سالن جلسات دانشگاه لرستان […]

پ
پ


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها به صورت هدفمند در این دانشگاه انجام می شود.

– ایسنا/لرستان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها به صورت هدفمند در این دانشگاه انجام می شود.

مصطفی کرم پور ۲۷ فروردین ماه در نشست با خبرنگاران که در محل سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سه میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت علوم تحت عنوان گرند و پژوهانه برای ۱۰۰ پژوهشگر دانشگاه اختصاص داده شده و دانشگاه لرستان نیز باید معادل همین اعتبار را تامین کند تا در مجموع شش میلیارد تومان برای این مهم هزینه شود.

وی ادامه داد: توسعه کشت گیاهان دارویی و افزایش بهره وری و توسعه آبزی پروری را در دانشگاه پیگیریم و با تحقق این امر کمک رسان کشاورزان خواهیم بود و در کنار آن بخشی از مشکل اشتغال را برطرف خواهیم کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان به درخواست دستگاه های اجرایی نیز ترتیب اثر خواهد داد و تاکنون هرجا از دانشگاه کمکی خواسته شده دریغ نکرده ایم.

کرم پور اضافه کرد: پژوهش ها به صورت هدفمند در دانشگاه انجام می شود و برای ایجاد اشتغال آزمایشگاه ها و هوش مصنوعی را توسعه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان به لحاظ رنکینگ رتبه پنجم کشوری را دارد و در بین دانشگاه های جامع کشور حائز رتب



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.