لوگو چابهار
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۶:۱۴:۰۱

پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی بودجه رفاهی دانشجویان در لایحه بودجه

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

[ad_1]

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان برای سال آینده حدود یک سوم تا ۵۰ درصد رشد داشته است، گفت: این مبلغ کافی نیست و دانشگاه های ما نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستند.

– رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان برای سال آینده حدود یک سوم تا ۵۰ درصد رشد داشته است، گفت: این مبلغ کافی نیست و دانشگاه های ما نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستند.

دکتر هاشم داداش پور در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان مطلب اظهار کرد: بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان هنوز قطعی نشده است چرا که رقم این بودجه در کمیسیون تلفیق مدام تغییر می کند و نمی توان به طور دقیق در مورد آن اظهار نظر کرد.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: این سازمان رایزنی های زیادی با مسئولان مختلف در خصوص میزان افزایش بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان انجام داده است و باید ببینیم در نهایت مسئولان چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان تصمیم گیر این است که دانشگاه های کشور را در تصویب نهایی بودجه در یابند و کمک کنند جهش علمی که در این مراکز اتفاق افتاده است، همچنان ادامه داشته باشد و کاهش شتاب رشد بودجه ها منجر به کاهش روند

[ad_2]

Source link

می توانید در خبرنامه دانشگاه عضو شوید

اطلاع از تمامی اخبار و اطلاعیه های آموزشی

اخبار مرتبط

دانشگاه بین المللی چابهار

در مسیر دانشگاه نسل چهارم

دانشگاه بین المللی چابهار