یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Sunday, 12 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
آخرین وضعیت پرداخت وام اربعین دانشجویی | رییس صندوق رفاه
32

[ad_1] سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰۲۰۲۳-۰۸-۰۱دانش رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اختیار داده ایم هزینه سفر دانشجویان در استان های مختلف را تعیین کنند. – مسعود گنجی در گفتگو با در دانشگاه ها اقدام کنند، همچنین باید نهاد تضمین کند دانشجویانی […]

پ
پ

[ad_1]



سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰۲۰۲۳-۰۸-۰۱دانش


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اختیار داده ایم هزینه سفر دانشجویان در استان های مختلف را تعیین کنند.

– مسعود گنجی در گفتگو با در دانشگاه ها اقدام کنند، همچنین باید نهاد تضمین کند دانشجویانی که از وام استفاده می کنند به این سفر اعزام شوند تا حق دانشجوی دیگر ضایع نشود.

وی افزود: هر زمان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها فهرست متقاضیان را ارسال کند، دانشجویان از سوی صندوق به آن بانک برای دریافت وام معرفی می شوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پیش از این اعلام کرده بود با یکی از بانک ها هماهنگی لازم صورت گرفته است و دانشجویان علاقه مند به حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.


برچسب ها: دانشجویانصندوق رفاه دانشجویاندانشگاه هادانشگاهپیاده روی اربعین حسینیوزارت علوماباعبدالله الحسین


آخرین اخبار سرویس:



آخرین وضعیت پرداخت وام اربعین دانشجویی

آخرین وضعیت پرداخت وام اربعین دانشجویی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.