جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
اساتید جوان و جدیدالاستخدام برای نخستین بار گرنت پژوهشی می گیرند
21

سخنگوی وزارت علوم از اختصاص کارت اعتباری گرنت ویژه اساتید جدید الاستخدام خبر داد و گفت: این گرنت برای فعالیت های پژوهشی به اساتید مذکور اختصاص می یابد. – دکترعلی شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اختصاص کارت اعتباری گرنت ویژه اساتید جدید الاستخدام گفت: اساتید جوان زمانی که فعالیت خود را در […]

پ
پ


سخنگوی وزارت علوم از اختصاص کارت اعتباری گرنت ویژه اساتید جدید الاستخدام خبر داد و گفت: این گرنت برای فعالیت های پژوهشی به اساتید مذکور اختصاص می یابد.

– دکترعلی شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اختصاص کارت اعتباری گرنت ویژه اساتید جدید الاستخدام گفت: اساتید جوان زمانی که فعالیت خود را در دانشگاه ها آغاز می کنند، آزمایشگاه و دانشجوی تحصیلات تکمیلی به تعداد لازم ندارند، برای همین مقداری کار آنها برای انجام فعالیت های پژوهشی سخت است.

وی ادامه داد: از طرفی گرنتی که در اختیار اساتید دانشگاه ها قرار می گیرد، متناسب با کارکرد آنها است، یعنی تعداد مقالاتی که می نویسند، کتاب هایی که منتشر می کنند و قراردادهایی که با صنعت منعقد می کنند.

سخنگوی وزارت علوم یادآورشد: دولت و یا دانشگاه یک رقمی را به عنوان گرنت با توجه به فعالیتی که اساتید انجام می دهند و برون دادهای فعالیت های پژوهشی که دارند به آنها اختصاص می دهند تا برای فعالیت های پژوهشی که در دست دارند هزینه کنند.

بنابراین هرفردی که فعالیت پژوهشی بیشتری انجام داده باشد، گرنت بیشتری هم دریافت می کند.

شمسی پورادامه داد: منتهی اساتید جوان، چون فعالیت خود را تازه شروع کرده اند گرنتی ندارند تا فعالیت پژوهشی انجام دهند، برهمین اساس تصمیمی اتخاذ شد تا طی ۵ سال اول فعالیت اسا



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.