پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
جشنواره بین المللی پایان نامه های قرآنی در رفسنجان برگزار می شود
10

[ad_1] رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از برگزاری جشنواره پایان نامه های قرآنی به میزبانی این دانشگاه در آبان ماه سال جاری خبر داد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبر کریمی امروز اظهار کرد:  ۲۴ آبان ماه سال جاری در هفته قرآن مصادف با وفات علامه طباطبایی جشنواره […]

پ
پ

[ad_1]

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از برگزاری جشنواره پایان نامه های قرآنی به میزبانی این دانشگاه در آبان ماه سال جاری خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبر کریمی امروز اظهار کرد:  ۲۴ آبان ماه سال جاری در هفته قرآن مصادف با وفات علامه طباطبایی جشنواره بین المللی پایان نامه های قرآنی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، جلسه ای برای هماهنگی بیشتر در اواخر تیرماه با حضور مسؤولان استانی و وزارت علوم در رفسنجان برگزار شود تا بتوانیم جشنواره ای در خور شأن این نام برگزار و میزبان خوبی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پایان نامه هایی با موضوعات قرآنی در محورهایی که در فراخوان آن در روزهای آینده ذکر خواهد شد و از مهر ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲ دفاع شده باشند، می توانند در این جشنواره شرکت داده شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.