جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
خبرنگار ایکنا در جشنواره سراسری قرآن وزارت علوم تجلیل شد
22

[ad_1] چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵۲۰۲۳-۰۵-۱۰دانش در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم به میزبانی لرستان از تیمور کاکایی، خبرنگار ایکنا به دلیل فعالیت هایش در پوشش رویدادهای قرآنی دانشجویی به ویژه فعالیت های قرآنی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تجلیل شد. – به گزارش […]

پ
پ

[ad_1]



چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵۲۰۲۳-۰۵-۱۰دانش


در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم به میزبانی لرستان از تیمور کاکایی، خبرنگار ایکنا به دلیل فعالیت هایش در پوشش رویدادهای قرآنی دانشجویی به ویژه فعالیت های قرآنی دانشگاه های تابعه وزارت علوم تجلیل شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از لرستان، در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که عصر سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، از تیمور کاکایی، خبرنگار ایکنا به دلیل فعالیت هایش در پوشش رویدادهای قرآنی دانشجویی به ویژه فعالیت های قرآنی دانشگاه های تابعه وزارت علوم با حضور غلامحسین کلانتری، معاون فرهنگی این وزارتخانه تجلیل شد.

در سی وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیش از ۴۰۰ دانشجو از بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در ۹ رشته اصلی و ۴۰ گرایش اصلی قرآن و عترت در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

انتهای پیام


برچسب ها: وزارت علومدانشگاهوزارتقرآنتحقیقات و فناوریقرآن و عترتدانشگاه ها


آخرین اخبار سرویس:



خبرنگار ایکنا در جشنواره سراسری قرآن وزارت علوم تجلیل شد

خبرنگار ایکنا در جشنواره سراسری قرآن وزارت علوم تجلیل شد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.