جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
قاریان برتر جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم معرفی شدند | نفرات
20

[ad_1] نفرات برتر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل معرفی و تجلیل شدند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در روز اول جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم قاریان در […]

پ
پ

[ad_1]

نفرات برتر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل معرفی و تجلیل شدند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در روز اول جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم قاریان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مداحی، دعاخوانی صحیفه سجادیه، اذان و تواشیح (بخش آقایان) در گروه های بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش قرائت تحقیق آقایان علی کبیری از دانشگاه مازندران رتبه اول، سیدمحمد شیخ الاسلامی از دانشگاه علوم قضایی رتبه دوم و محمدحسین نقی زاده از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش قرائت ترتیل روح الله آقایی از دانشگاه خوارزمی، امیر طیب طائبی از دانشگاه شیراز و مسعود شریفی از دانشگاه امام صادق(ع) رتبه های برتر را کسب کردند.

در بخش مداحی امیرمحمد قاسمی از دانشگاه تبریز اول شد، امیرمحمد محمدی از دانشگاه مذاهب اسلامی و سیدمحمد نوردی از دانشگاه علوم قضایی نفرات دوم و سوم شدند.

در دعاخوانی صحیفه رضا ابراهیم پور از دانشگاه کاشان رتبه اول، محمد اکبری جان آبادی از دانشگاه قم رتبه دوم و غضنفر فیاض از دانشگاه اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.