پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
خبر خوش رییس صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان | رییس صندوق
33

پنجشنبه، ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱۲۰۲۳-۰۳-۲۳اقتصادی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تلاش می کنیم هم اثرگذاری وام ها و هم تعداد افرادی که از تسهیلات صندوق رفاه استفاده می کنند را در سال جدید افزایش دهیم. – مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه […]

پ
پ




پنجشنبه، ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱۲۰۲۳-۰۳-۲۳اقتصادی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تلاش می کنیم هم اثرگذاری وام ها و هم تعداد افرادی که از تسهیلات صندوق رفاه استفاده می کنند را در سال جدید افزایش دهیم.

– مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: تلاش می کنیم هم اثرگذاری وام ها و هم تعداد افرادی که از تسهیلات صندوق رفاه استفاده می کنند را در سال جدید افزایش دهیم.

وی افزود: ان شاءالله در تابستان سال آینده تصمیم گیری هایی خواهیم داشت تا دانشجویان نسبت به امسال با خیال راحت تر بتوانند از تسهیلات صندوق رفاه استفاده کنند و ادامه تحصیل دهند.

  رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: در حال حاضر بودجه سال ۱۴۰۲ به صورت لایحه است و قانونی نشده، به محض اینکه لایحه به قانون تبدیل شود جزییات را اعلام خواهیم کرد.

  پایان پیام/


برچسب ها: صندوق رفاه دانشجویاندانشجویانوزارت علومصندوقرفاهتسهیلاتاستفاده


آخرین اخبار سرویس:



خبر خوش رییس صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان

خبر خوش رییس صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.