جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بازگشایی پرونده قدیمی «ادغام یا انتزاع آموزش پزشکی» در سالی که گذشت
26

موضوع جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انتقال آن به زیر مجموعه وزارت علوم، موضوع جدیدی نیست. سال ها است که از کشمکش هر یک از این وزارتخانه ها برای تصاحب آموزش پزشکی می گذرد و هرکدام از مسئولان و سیاست گذاران این وزارتخانه ها، – بازگشایی پرونده قدیمی ادغام […]

پ
پ


موضوع جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انتقال آن به زیر مجموعه وزارت علوم، موضوع جدیدی نیست.

سال ها است که از کشمکش هر یک از این وزارتخانه ها برای تصاحب آموزش پزشکی می گذرد و هرکدام از مسئولان و سیاست گذاران این وزارتخانه ها، – بازگشایی پرونده قدیمی ادغام یا انتزاع آموزش پزشکی در سالی که گذشت موضوع جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انتقال آن به زیر مجموعه وزارت علوم، موضوع جدیدی نیست.

سال ها است که از کشمکش هر یک از این وزارتخانه ها برای تصاحب آموزش پزشکی می گذرد و هرکدام از مسئولان و سیاست گذاران این وزارتخانه ها، دلایلی برای ابقاء آموزش پزشکی در وزارت بهداشت یا انتقال آن به وزارت علوم دارند و سعی دارند با دلایل خود افکار عمومی و مسئولان امر را متقاعد به پذیرش منطق خود کنند.

این پرونده قدیمی امسال نیز همچون چندین سال گذشته از سوی یکی از طرفین باز شد و این بار وزارت بهداشت برای مطرح کردن مجدد بحث ادغام آموزش پزشکی و مزایای آن پیشگام بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی پرونده ادغام یا انتزاع آموزش پزشکی در سال های گذشته نشان می دهد این موضوع به یک جدال کهنه و بی سرانجام میان وزارتخانه های بهداشت و علوم تبدیل شده است و محدود به یک بازه زمانی خاص نمی شود و هرگاه موضوع انتقال رشته های آ



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.