شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در سبزوار راه اندازی می شود
24

[ad_1] مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در این دانشگاه از سوی شورای گسترش وزارت علوم صادر شد. – ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در […]

پ
پ

[ad_1]

مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در این دانشگاه از سوی شورای گسترش وزارت علوم صادر شد.

– ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در این دانشگاه از سوی شورای گسترش وزارت علوم صادر شد.

دکتر محمدعلی زنگنه اسدی روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: دانشگاه حکیم سبزواری در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پردیس علم و فناوری سبزوار را به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی در کشور راه اندازی می کند.

وی با اشاره به اینکه مجوز تخصیص ۵۰ هکتار از اراضی دانشگاه برای استقرار پردیس از هیات امنای دانشگاه اخذ شده است، افزود: قرارگیری پردیس علم و فناوری در محیط دانشگاه، دسترسی شرکت های فناور را به نیروی انسانی توانمند دانشگاه تسهیل می کند.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: از طرفی، پارک علم و فناوری خراسان رضوی دارای تجربه و ظرفیت ارزشمندی در تجاری سازی ایده های فناورانه است که کمک بسیار خوبی برای شرکت ها خواهد بود.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.