شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 11 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
بازه زمانی جذب اعضای هیات علمی تسریع می شود | رییس مرکز جذب
10

[ad_1] رییس مرکز جذب وزارت علوم از تسریع بازه زمانی جذب اعضای هیات علمی خبرداد و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که به محض فراخوان جذب، دانشگاه ها افراد شرکت کننده را غربالگری علمی کنند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب […]

پ
پ

[ad_1]

رییس مرکز جذب وزارت علوم از تسریع بازه زمانی جذب اعضای هیات علمی خبرداد و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که به محض فراخوان جذب، دانشگاه ها افراد شرکت کننده را غربالگری علمی کنند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نشست روسای دانشگاه های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بسیاری از دانش آموختگان متقاضی جذب هستند لذا از طریق فرایند جذب با رویکرد دقت و سرعت تلاش می شود تا بهترین های علمی، فرهنگی و اجتماعی در رقابت عادلانه برگزیده شوند.

وی تصریح کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا با کار جهادی، به محض فراخوان جذب، دانشگاه ها افراد شرکت کننده را غربالگری علمی کنند و مصاحبه عمومی و سپس امور هیات اجرایی نیز انجام گیرد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا کارگاه های مختلفی برای جذب افراد شایسته فعال شوند و پس از انجام امور علمی، عمومی و اجرایی، تلاش شود تا پرونده های بدون مشکل در بازه ای سه ماهه از طریق مرکز جذب تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: با توجه به علاقه مندی بسیاری از دانش آموختگان به جذب در دانشگاهها و نیز آثار علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاهها در توسعه کشور، بازه زمانی جذب اعضای هیات علمی تسریع می شود.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.