پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
دیدار مدیر کل سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان با سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار
18

به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ صبح امروز شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۲ دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با دکتر عبدالحسین صفدری مدیر کل سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان با رویکرد ترویج و تشویق مردم به سنت حسنه اهدا خون و هر دانشگاهی یک سفیر انتقال خون دیدار و گفتگو کرد. […]

پ
پ

به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه؛ صبح امروز شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۲ دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با دکتر عبدالحسین صفدری مدیر کل سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان با رویکرد ترویج و تشویق مردم به سنت حسنه اهدا خون و هر دانشگاهی یک سفیر انتقال خون دیدار و گفتگو کرد.

دکتر عبدالحسین صفدری مدیرکل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان با دکتر عبدالغفور بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۲ دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر بادپا با بیان اینکه ترویج و تشویق مردم به سنت حسنه اهدا خون یک وظیفه همگانی است گفت: با همکاری و مشارکت دانشگاه جهت اگاهی بخشی به جامعه محلی با شعار هر فرد یک سفیر انتقال خون، برای این امر خدا پسندانه و با تعامل و همکاری دو جانبه دانشگاه و سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان می توان گام های موثری در این زمینه برداشت.
دکتر صفدری مدیرکل سازمان انتقال خون استان نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر بادپا سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در عرصه حفظ سلامت جامعه؛ بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر سازمان انتقال خون و دانشگاه بین‌المللی تاکید کرد و یادآور شد که تحقق اهداف و برنامه‌های این همکاری های دوجانبه می‌تواند در راستای سلامت مردم و مخصوصاً جامعه هدف بسیار تاثیر گذار باشد.

خانه ایرانی، جایگاه دانش بین‌المللی

 روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی چابهار

اخبار ما را در فضای مجازی دنبال کنید

 آدرس وب سایت :
http://iuc.ac.ir

 تماس با ما :
۰۵۴۳۵۳۱۴۳۵۵

📱 صفحه اینستاگرام :
http://instagram.com/iuc_ac.ir

🆔 کانال تلگرام:

https://t.me/iuc_ac_ir

🆔کانال واتساپی:

https://chat.whatsapp.com/JtRfdCszbjV8JTjgLK3iYt

🆔️کانال ایتا:

http://eitaa.com/chabaharuniversity

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.