پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
رؤسای دانشگاه موظف به اختصاص ۵ درصد از بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی شدند
27

سه شنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲۲۰۲۳-۰۵-۲۳دانش رؤسای دانشگاه موظف به اختصاص ۵ درصد از بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی شدند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در برنامه تلویزیونی گفت: ما حدود ۱۲۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی […]

پ
پ




سه شنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲۲۰۲۳-۰۵-۲۳دانش


رؤسای دانشگاه موظف به اختصاص ۵ درصد از بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی شدند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در برنامه تلویزیونی گفت: ما حدود ۱۲۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دولتی، ۳۰ پژوهشگاه و ۳۰ پارک علم و فناوری و به طور کلی تقریبا بیش از ۲۰۰ مرکز آموزش عالی داریم، واقعا وضعیت حجاب در دانشگاه ها به این صورت است که در سطح کارکنان اصلا مشکلی نداریم و در سطح دانشجویان وضعیت خوب است، ما اگر مسأله ای در این زمینه داشته باشیم در کمتر از ۲ یا ۳ درصد موسسات آموزش عالی ما است که این کلیپ هایی که منتشر می شود همان است که به عنوان کل آموزش عالی کشور نمایش داده می شود.

وی افزود: کار اصلی وزارت علوم و دستورالعمل اصلی برای این موارد دستورالعمل فرهنگ پایه و بر مبنای گفت وگو است و در برخی دانشگاه ها کمیته های هادی تشکیل شده است، بیش از ۵۰-۶۰ درصد موارد براساس آمار طبق گفت وگو حل شده است.

شمسی پور ادامه داد: کار بزرگی که از پارسال در وزارت علوم آغاز شده تقویت بنیه فرهنگی دانشگاه ها از طریق بودجه ای است که تزریق می شود.

سخنگوی وزارت علوم اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و در ادامه آن در سال ۱۴۰۱ در هیأت امنای دانشگاه ها تصویب شد که ۳ درصد از بودجه دانشگاه ها صرف فرهنگ شود که در برخی دانشگاه ها انجام شد و در برخی دیگر خیر.


برچسب ها: دانشگاهآموزش عالیمسائل فرهنگیآموزشدستورالعملوزارت علومدانشگاه ها


آخرین اخبار سرویس:



رؤسای دانشگاه موظف به اختصاص ۵ درصد از بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی شدند

رؤسای دانشگاه موظف به اختصاص ۵ درصد از بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی شدند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.