دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Monday, 13 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
راه اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه برای اولین بار در خوزستان
20

[ad_1] مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از راه اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه خبر داد. – ایسنا/خوزستان مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از راه اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه […]

پ
پ

[ad_1]

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از راه اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه خبر داد.

– ایسنا/خوزستان مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از راه اندازی اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد خسروی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اتاق مشترک صنایع و دانشگاه ذیل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای اولین بار در استان خوزستان راه اندازی شده است.

هدف راه اندازی این اتاق، برقراری ارتباط بهتر و موثرتر بین دانشگاه و صنایع بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف وزارت علوم این بود که فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت ادامه داشته باشد و با این هدف دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و جامعه توسط این وزارت تصویب و راه اندازی شد و به این ترتیب برخی از اعضای هیات علمی در قالب فرصت مطالعاتی در صنعت حضور پیدا کردند.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد: در جلسه با صنایع منطقه به این نتیجه رسیدیم که ارتباط باید دو طرفه باشد.

کارشناسان صنایع نیز باید در دانشگاه مستقر شوند و از پیشرفت های علمی استفاده کنند.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.