دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Monday, 13 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
پاداش وزارت علوم برای دانشجویانی که باردار شوند | براساس
27

[ad_1] پنجشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵۲۰۲۳-۰۶-۲۹دانش براساس بخشنامه ای که درراستای قانون جوانی جمعیت، تدوین و به دانشگاه ها ارسال شد دانشجوی باردار می تواند دو و نیم سال زمان تحصیلش را بیشتر کند، – اگر دو فرزند داشته باشد این زمان ۵ سال می شود. آفتاب نیوز : هاشم داداش […]

پ
پ

[ad_1]



پنجشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵۲۰۲۳-۰۶-۲۹دانش


براساس بخشنامه ای که درراستای قانون جوانی جمعیت، تدوین و به دانشگاه ها ارسال شد دانشجوی باردار می تواند دو و نیم سال زمان تحصیلش را بیشتر کند، – اگر دو فرزند داشته باشد این زمان ۵ سال می شود.

آفتاب نیوز : هاشم داداش پور با اشاره به تسهیلات رفاهی در قانون جوانی جمعیت برای دانشجویان متأهل مانند خوابگاه متأهلین یا وام های تحصیلی و مسکن گفت: سعی کرده ایم تنوعی از این موارد را رعایت کنیم، اولین کاری که انجام داده ایم این است که دانشجویانی که فرزند دارند بتوانند از دو و نیم سال زمانی که در اختیار دارند استفاده کند.

وی ادامه داد: بنابراین بخشنامه ای را تدوین کرده و به دانشگاه های کشور ارسال کردیم که دانشجویی که باردار می شود، می تواند دو و نیم سال زمان تحصیلش را بیشتر کند، اگر دو فرزند داشته باشد پنج سال و عملاً اجازه دهیم افرادی که متأهل هستند از این ظرفیت و فرصت استفاده کنند و احیاناً فرزندآوری و بچه داری باعث نشود آن ها برای تحصیل دچار مشکل شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در حوزه خوابگاه متاهلی هنوز خوابگاه هایمان متأسفانه گسترده و فراگیر نشده و باعث تأسف است که برخی دانشگاه هایی که حتی خوابگاه متاهلی داشتند به مرور زمان به خوابگاه های مجردی تبدیل کرده اند، اما از سال گذشته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وارد ساخ


برچسب ها: دانشجویاندانشگاه هاباردارزماندانشگاه های کشورفرزنددانشگاه


آخرین اخبار سرویس:



پاداش وزارت علوم برای دانشجویانی که باردار شوند

پاداش وزارت علوم برای دانشجویانی که باردار شوند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.