جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
رویداد اربعین و راهیان نور باید در اولویت دانشگاه ها قرار بگیرد
10

[ad_1] دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵۲۰۲۳-۰۷-۰۳دانش معاون فرهنگی وزارت علوم رویداد اربعین و اردوی راهیان نور را از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها نام برد و گفت: این برنامه ها در دانشگاه ها باید در اولویت قرار گیرد. – به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، […]

پ
پ

[ad_1]



دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵۲۰۲۳-۰۷-۰۳دانش


معاون فرهنگی وزارت علوم رویداد اربعین و اردوی راهیان نور را از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها نام برد و گفت: این برنامه ها در دانشگاه ها باید در اولویت قرار گیرد.

– به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس دبیران مناطق و کارگروه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در دانشگاه تبریز در پی اهانت به قرآن کریم در سوئد، ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و ناپسند غربی ها اظهار داشت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، ضلالت غربی ها را نشان می دهد و این عمل آنها بیانگر نفوذ و سیل عظیم اسلام گرایی در غرب است.

بهره مندی حداکثری از تابستان برای فعالیت های دانشجویی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به نحوه اجرا، چگونگی و تشریح برخی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها گفت: ایام تابستان فرصت خوبی برای برنامه ریزی برای انواع برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاهیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان است.

امروزه بیشترین ارتباط و تعاملات دانشجویان با کارکنان است و باید از این ظرفیت دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف و راهبردهای کلان توسعه فرهنگی استفاده کرد.


برچسب ها: دانشگاهوزارت علومدانشگاه هامعاون فرهنگیتحقیقات و فناوریفرهنگیمعاون فرهنگی وزارت علوم


آخرین اخبار سرویس:



رویداد اربعین و راهیان نور باید در اولویت دانشگاه ها قرار بگیرد

رویداد اربعین و راهیان نور باید در اولویت دانشگاه ها قرار بگیرد




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.