جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Friday, 10 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
ضرورت معرفی دانشگاه پیام نور توسط دانشمندان / اعطای تسهیلات ویژه به دانشمندان برتر دانشگاه
12

[ad_1] به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه حضور دانشمندان برتر جهان نه تنها در نظام آموزشی کشور، وزارت علوم تحقیقات و فناوری خصوصا دانشگاه پیام نور نقش برجسته ای دارند بر تکریم و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و . – […]

پ
پ

[ad_1]

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه حضور دانشمندان برتر جهان نه تنها در نظام آموزشی کشور، وزارت علوم تحقیقات و فناوری خصوصا دانشگاه پیام نور نقش برجسته ای دارند بر تکریم و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و .

– رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه حضور دانشمندان برتر جهان نه تنها در نظام آموزشی کشور، وزارت علوم تحقیقات و فناوری خصوصا دانشگاه پیام نور نقش برجسته ای دارند بر تکریم و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و اعضای علمی دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه حضور دانشمندان برتر جهان نه تنها در نظام آموزشی کشور، وزارت علوم تحقیقات و فناوری خصوصا دانشگاه پیام نور نقش برجسته ای دارند بر تکریم و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و اعضای علمی دانشگاه تاکید کرد.

تقی زاده با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از سال ۶۷ تاسیس شده است گفت:همه اساتید و نخبگان دانشگاهی بر شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های این دانشگاه اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور قریب ۴۰۰ هزار دانشجو کمترین هزینه را برای دولت با بیشترین بهره وری فراهم کرده است افزود: بسیاری از داوطلبان کنکور با توجه به ظرفیت خالی دانشگاه های بزرگ به دلی

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.