چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Wednesday, 8 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
زلفی گل: زمینه اشتغال فعالان طرح دستیار فناوری در دانش بنیان ها فراهم است
19

[ad_1] زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناور در شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حضور پیدا می کنند در بحث های فناوری و تولید دانش بنیان مهیا شده است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی زلفی گل در حاشیه حضور در پارک علم و […]

پ
پ

[ad_1]

زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناور در شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حضور پیدا می کنند در بحث های فناوری و تولید دانش بنیان مهیا شده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی زلفی گل در حاشیه حضور در پارک علم و فناوری استان فارس در جمع خبرنگاران در رابطه با آغاز دومین دوره از طرح دستیار فناوری اظهار کرد: پارک علم و فناوری فارس در زمینه طرح دستیار فناوری پیشتاز بوده است؛ به همین دلیل معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم این ماموریت را به پارک علوم و فناوری این استان واگذار کرده است.

وی ادامه داد: مدیریت طرح دستیار فناوری را پارک علم و فناوری فارس به عهده دارد و اعتبارات هم در اختیار این پارک قرار می گیرد؛ این پارک این اعتبارات را بین سایر پارک ها توزیع می کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاهی با مراجعه و اعلام نیاز به پارک های استان های خود ثبت نام می کنند و از این طریق به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک و هسته های فناوری هدایت می شوند.

آنها با حضورشان در این عرصه هم تجربه کسب می کنند و هم حداقل حقوقی به آنها پرداخت می شود.

زلفی گل اظهار داشت: زمینه اشتغال افرادی که به عنوان دستیار فناوری در شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور حضور پیدا می ک

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.