پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
سالم ترین آزمون های سراسر کشور در دو سال گذشته انجام شده است
21

رییس مرکز حراست وزارت علوم تاکید کرد: ما رسما اعلام می کنیم که سالم ترین، پاک ترین، مقتدرترین، با صلابت ترین و مدبرانه ترین آزمون های سراسر کشور در دو سال گذشته انجام شده است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر فامیل کریمی در نشست تبیین ابعاد اجرایی […]

پ
پ


رییس مرکز حراست وزارت علوم تاکید کرد: ما رسما اعلام می کنیم که سالم ترین، پاک ترین، مقتدرترین، با صلابت ترین و مدبرانه ترین آزمون های سراسر کشور در دو سال گذشته انجام شده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر فامیل کریمی در نشست تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در محل پژوهشگاه شیمی افزود: آزمون های سراسری یک امر امنیت ملی قلمداد می شود و در مباحث امنیت ملی تاثیرپذیری و تاثیرگذاری در داخل و خارج از کشور بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه موضوع کنکور سراسری یک پروژه مهم است که رعایت حق مردم در آن اهمیت دارد، گفت: تقاضای ما این است که این امر ملی را با یک اراده عمومی و اعتماد عمومی اجرا کنیم و خدشه به آن خدشه به یک واحد خانواده محسوب می شود.

فامیل کریمی اظهار داشت: حاکمیت بر پیشبرد این پروژه با بهترین شیوه تاکید دارد و دشمن هم به دنبال این است که اراده عمومی را مختل کند و حتی با اتفاقی که نیافتده هم قصد دارد که به اعتماد عمومی خدشه وارد کند.

وی با اشاره به نقش حراست و حفاظت در حفاظت از امنیت آزمون سراسری یادآور شد: ما روندها را رصد می کنیم و پروژه کنکور سراسری را از زمان قرنطینه، طراحی سئوال، چاپ سئوال محکم و مطمئن پیش بردیم.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.