جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
Friday, 29 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
سه مأموریت مهم برای ستاد خیرین حوزه آموزش عالی | مشاور وزیر
25

جمعه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴۲۰۲۳-۰۳-۰۳سیاسی مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم گفت: در دوره جدید ستاد خیرین وزارت علوم قصد داریم سه اتفاق و ماموریت مهم را سرلوحه کار خود در ستاد خیرین قرار دهیم. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل […]

پ
پ




جمعه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴۲۰۲۳-۰۳-۰۳سیاسی


مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم گفت: در دوره جدید ستاد خیرین وزارت علوم قصد داریم سه اتفاق و ماموریت مهم را سرلوحه کار خود در ستاد خیرین قرار دهیم.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، جلسه ستاد خیرین بنیاد حامیان دانشگاه های منطقه هشت کشور ابتدا با حضور در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان با قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند.

 زمانیان مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین، ضمن تقدیر و تشکر از اکبری فرد ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان  و میزبانی این دانشگاه و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر(عج) و دعا برای ظهور ایشان، نام و یاد خیرین دانشگاه و کسانی که در ساخت آجر به آجر این بنای پر خیر و برکت از جمله: بنیانگذار دانشگاه مرحوم مهندس علیرضا افضلی پور و همسرشان بانو فاخره صبا و استاد میرحیدر و خانواده آگاه و هرندی و سایر بزرگوارانی که نام و یادشان تا ابد سرلوحه رفتار و منش توسعه گران علم و فناوری در کشور خواهد بود، سهم داشتند را گرامی داشت.

وی همچنین از مسوولین و روسای دانشگاه های منطقه هشت کشور که رنج سفر را تحمل کرده و در این نشست حضور بهم رساندند تقدیر کرد و افزود: امروز علاقه مندیم از نظرات این بزرگو


برچسب ها: دانشگاه شهید باهنر کرماندانشگاهدانشگاه شهید باهنرخیرینشهید باهنرستادآرمان های انقلاب اسلامی


آخرین اخبار سرویس:



سه مأموریت مهم برای ستاد خیرین حوزه آموزش عالی

سه مأموریت مهم برای ستاد خیرین حوزه آموزش عالی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.