پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
Thursday, 28 March , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
مراکز هدایت شغلی در ۵۰ دانشگاه کشور راه اندازی شده است | مدیرکل
21

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در ۵۰ دانشگاه کشور راه اندازی شده است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، دومین همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با سخنرانی […]

پ
پ


مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در ۵۰ دانشگاه کشور راه اندازی شده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، دومین همایش بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با سخنرانی مجازی مدیرکل مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم و حضور محققان دانشگاه های شاخص صنعتی کشور در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت.

محمد سعید سیف که به صورت برخط در این همایش سخنرانی کرد، با بیان اینکه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در ۵۰ دانشگاه کشور راه اندازی شده است، گفت: از طریق این مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، دانشجویان طی تعامل با صنایع مختلف با مشاغل آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: در کنار مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، به طور میانگین سالانه ۱۰۸ دوره مهارت افزایی در هر دانشگاه برگزار شده است.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فرایند توانمندسازی دانشجویان و اینکه در کنار تحصیل با حوزه کاری و شغلی آشنا شوند می تواند به اشتغال مناسب آن ها بینجامد.

سیف افزود: چالش های مختلفی در حوزه های اقتصادی، صنعت، محیط زیست و انرژی در کشور وجود دارد که برطرف نمودن آنها بر پایه علم و دانش است.



Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.