پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت | معاون توسعه و مدیریت
12

[ad_1] دوشنبه، ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰۲۰۲۳-۰۶-۲۶سياسي معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع تاکید کرد: با هدف صیانت از قدرت موشکی و دفاعی خود در تراز قدرت برتر منطقه ای، همه مولفه ها را بخش بندی کرده ایم و هرکدام از بخش ها از جمله صنعت موشکی معماری نوین خود را خواهد […]

پ
پ

[ad_1]



دوشنبه، ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰۲۰۲۳-۰۶-۲۶سياسي


معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع تاکید کرد: با هدف صیانت از قدرت موشکی و دفاعی خود در تراز قدرت برتر منطقه ای، همه مولفه ها را بخش بندی کرده ایم و هرکدام از بخش ها از جمله صنعت موشکی معماری نوین خود را خواهد داشت.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار رضا طلایی نیک در حاشیه برگزاری نشست وزارت دفاع آینده در جمع خبرنگاران از همکاری وزارت دفاع با ۴ هزار و ۵۰۰ محقق، طراح و نخبه خبر داد و گفت: نخبگان وزارت دفاع با استفاده از کتاب های تاریخ شفاهی وزارت دفاع از یک پشتوانه فکری و سرمایه علمی و پژوهشی برخوردار می شوند تا بتوانند با دست پر ابتکارات، ابداعات، اختراعات و خلاقیت های جدید را در راستای نوآوری و فناوری های نوین رقم بزنند.

معاون وزیر دفاع در تشریح همکاری وزارت دفاع و وزارت علوم در قالب تفاهم نامه راهبردی، افزود: ما تجربه بسیار ارزشمندی در همکاری با ۱۰۰ دانشگاه در سال های گذشته داشتیم و با ۱۰۰ دانشگاه کشور در بخش های مختلف وزارت دفاع قرارداد فعال داریم.

وی افزود: تفاهم نامه مذکور به گونه ای است که ۵۰ درصد از منابع برای هزینه های فعالیت های تحقیقاتی بین ما و دانشگاه ها از طریق وزارت علوم تامین می شود و ۵۰ درصد دیگر از طریق وزارت دفاع.

در واقع ما از طریق این تفاهم نامه، شاهد یک هم افزایی در منابع و قابلیت ها دانشگاه ها و استعدادها خواهیم بود.


برچسب ها: وزارت دفاعوزارتدفاعصنعت موشکیهمکاریسردار رضا طلایی نیکموشکی


آخرین اخبار سرویس:



صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت

صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.