پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Thursday, 2 May , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
رشته های درخواست شده دانشگاه ها از امسال باید پیوست اشتغال داشته باشند
13

[ad_1] رشته هایی که از امسال درخواست می شوند باید پیوست اشتغال داشته باشند، چرا که حق دانشجو این است که پس از دانش آموختگی حتما وارد بازار کار شود و می توان در این زمینه شیوه نامه دقیقی تعیین کرد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، […]

پ
پ

[ad_1]

رشته هایی که از امسال درخواست می شوند باید پیوست اشتغال داشته باشند، چرا که حق دانشجو این است که پس از دانش آموختگی حتما وارد بازار کار شود و می توان در این زمینه شیوه نامه دقیقی تعیین کرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، قاسم عموعابدینی در همایش کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور با حضور وزیر علوم و معاونان وزارت علوم و برخی مسئولان دانشگاهی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: جریان آموزش هدفمند در راستای مهارت محوری است و باید در تمام دانشگاه ها برای تمام مقاطع انجام شود.

وی افزود: در هیئت جذب بیش از نیمی از مصاحبه شوندگان رد می شوند و در ارشد و دکتری نیز وضعیت همین است، آرزوی ما در وزارت علوم این است که در دفترچه کنکور مقابل تمام رشته ها ذکر شود که آن رشته حتما هدفمند است و منتهی به شغل می شود.

عموعابدینی تاکید کرد: وظیفه دانشگاه ها تربیت انسان فهیم، خردمند و توانمند است تا بتواند شغل های موجود را احراز کند.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: بسیاری از رشته ها را بررسی کردیم و آن هایی که شغل نداشتند را کمرنگ کردیم و در نهایت از دفترچه کنکور امسال حذف شدند و این حق دانشجو است که پس از دانش آموختگی حتما وارد بازار کار شود.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.