حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
ضرورت نقش آفرینی دانشگاه ها به عنوان مرجع دانش برای تحقق شعار سال جدید
33

[ad_1] عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: بخش زیادی از تورم در جامعه مرتبط با انتظارات تورمی مردم است و دانشگاه ها به عنوان مرجع دانشی می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند و فضای امید و آینده نگری را توسعه دهند. – رضا مهدی، عضو هیئت علمی موسسه […]

پ
پ

[ad_1]

عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: بخش زیادی از تورم در جامعه مرتبط با انتظارات تورمی مردم است و دانشگاه ها به عنوان مرجع دانشی می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند و فضای امید و آینده نگری را توسعه دهند.

– رضا مهدی، عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا درباره الزامات دانشگاه ها برای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید گفت: شعار سال 1402 که از سوی رهبری اعلام شده دارای دو منظر مهار تورم و رشد تولید است، البته این دو به یکدیگر نیازمند هستند.

  وی با بیان اینکه مهار تورم بدون رشد تولید به صورت غیر واقعی عمل می کند، تاکید کرد: مهار تورم در ایران بیشتر در حوزه اقتصاد است و به سیاست های پولی، مالی، سرمایه گذاری و تجاری و حتی فضای کسب و کاری که دولت تعیین و مدیریت می کند وابسته است.

  مهدی تصریح کرد: سیاست های مرتبط با مهار تورم عمدتا در اختیار و جزو وظایف دولت و دستگاه های دولتی از جمله وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و نهاد های پولی و شبه پولی همانند بورس است که بابد با کمک یکدیگر تحقق شعار سال را پیش ببرند.

  عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: نقش دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تولید و توسعه راه حل ها و سیاست های م

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.