حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1492 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
کمک به تحقق شعار سال از طریق مراکز رشد فناوری و مهارت محور کردن آموزش عالی
27

[ad_1] سه شنبه، 15 فروردین 1402 ساعت 17:002023-04-04دانش به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در دیدار نوروزی با کارکنان ستاد این وزارت و روسای دانشگاه های استان تهران، – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم از […]

پ
پ

[ad_1]



سه شنبه، 15 فروردین 1402 ساعت 17:002023-04-04دانش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در دیدار نوروزی با کارکنان ستاد این وزارت و روسای دانشگاه های استان تهران، – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم از طریق توسعه فعالیت های مراکز رشد و فناوری و مهارت محور کردن آموزش عالی می تواند در تحقق شعار سال که مهار تورم و رونق تولید است نقش ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در دیدار نوروزی با کارکنان ستاد این وزارت و روسای دانشگاه های استان تهران، با اشاره به اینکه همه مسئولان و دولتمردان باید برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است؛ تلاش کنیم گفت: رونق تولید می تواند به حل مشکل کمبود شغل که مشکل عمده جامعه است، کمک کند و با ایجاد اشتغال، ازدواج جوانان نیز تسهیل می شود.

وی افزود: مهارت محور کردن آموزش عالی، ارائه دوره های مهارت آموزی توسط دانشگاه جامع علمی و کاربردی در کنار دروس موجود در همه دانشگاهها، و تقویت مراکز رشد با هدف جذب فناوران و دانش آموختگان صاحب ایده و خلاقیت می تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

وزیر علوم گفت: قطعا اولویت اصلی کشور ما رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال است و با تحقق این هدف، بسیاری از مشکلات دیگر هم رفع شده و آسیب ها کاش خواهد یافت.


برچسب ها: تحقق شعار سالدانشگاه های استانوزارت علومدانشگاهتحقق شعاروزیر علوم، تحقیقات و فناوریوزارت


آخرین اخبار سرویس:



کمک به تحقق شعار سال از طریق مراکز رشد فناوری و مهارت محور کردن آموزش عالی

کمک به تحقق شعار سال از طریق مراکز رشد فناوری و مهارت محور کردن آموزش عالی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.