شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
Saturday, 27 April , 2024
«مهار تورم و رشد تولید»
جستجو
عزم وزارت علوم برای رفع چالش های ایستگاه تحقیقاتی چابهار
28

[ad_1] معاون پژوهشی وزیر علوم از عزم دولت در توسعه و پیشرفت مکران و توسعه ایستگاه تحقیقاتی چابهار خبر داد. – معاون پژوهشی وزیر علوم از عزم دولت در توسعه و پیشرفت مکران و توسعه ایستگاه تحقیقاتی چابهار خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم، […]

پ
پ

[ad_1]

معاون پژوهشی وزیر علوم از عزم دولت در توسعه و پیشرفت مکران و توسعه ایستگاه تحقیقاتی چابهار خبر داد.

– معاون پژوهشی وزیر علوم از عزم دولت در توسعه و پیشرفت مکران و توسعه ایستگاه تحقیقاتی چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ایستگاه پژوهش و فناوری ‏اقیانوس شناسی (چابهار) بازدید کرد.

‏ صالحی در این بازدید ضمن بازدید از ساختمان اصلی و آزمایشگاه های ‏ایستگاه چابهار، از نزدیک در جریان توانمندی ها، قابلیت ها و فعالیت های تحقیقاتی، آزمایشگاهی و ‏میدانی این ایستگاه قرار گرفت.

‏ در این بازدید دکتر مرتضی توکلی، رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی ضمن ‏ارائه گزارشی از فعالیت های تحقیقات دریایی، به تشریح مشکلات موجود در ایستگاه چابهار از ‏جمله فرسودگی ساختمان و نیاز مبرم به رسیدگی وضعیت آن و همچنین تجهیز آزمایشگاه ها ‏پرداخت.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، صالحی ظرفیت ایستگاه چابهار پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی را بالا و مهم توصیف کرد و ضمن اشاره به عزم دولت ‏در توسعه و پیشرفت سواحل مکران، نقش ایستگاه چابهار را در مطالعات سواحل کلیدی دانست و ‏گفت که تمام توان خود را برای رسیدگی به وضعیت این ایستگاه به کار خواهند گرفت.

[ad_2]

Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.